رویدادها آرشیو خبر ها
Ciao Australia ! خدانگهدار استرالیا !

Ciao Australia ! خدانگهدار استرالیا !

استرالیا، سرانجام زمانی فرارسید که به تو بگویم: "خدانگهدار". تجربه ی من با باشگاه "سیدنی" اگرچه به پایان خود رسید ولی با کمی اندوه؛ زیرا تجربه ای عالی برای من بود. از همین جا به جامعه ی استرالیا اعلام می‏ کنم که ممنون به خاطر این دو سال و اینکه از من خواستید که اینجا بمانم و باعث خوشحالی من خواهد بود تا در آینده فرصت های کاری تازه ای در اینجا پیدا کنم. تصمیم ساده ای نبود، چون زندگی من بیرون و درون کمپ بسیار عالی بود. من و خانواده ام دو سال رویایی را گذراندیم : استرالیا ! یاد تو برای همیشه در قلب ما خواهد ماند.

تجربه ای که باعث شد تا با کشوری باورنکردنی آشنا شوم که اگرچه زادگاهم نبود، ولی در پایان نخستین روز زندگی در آن، احساس کردم "در خانه ی خودم" هستم. تنها می توانم سپاسگزار همه ی هوادارانی باشم که نه تنها در همین شهر، سیدنی، که در هر شهری با ابراز احساسات خود، برای من محبت و احترام قائل شدند.

وقتی فکر می کنم که چقدر کار با هم انجام دادیم، کافیست تنها به Jesolo فکر کنم که در نوع خود نخستین برای یک باشگاه استرالیایی بود؛ پایه ی محکمی برای ادامه دادن می بینم؛ ولی مهم تر از آن ،گسترش لباس های آبی آسمانی رنگ بر تن مردم بود، و روند رو به رشد ورود تماشاگران به ورزشگاه و نزدیک شدنشان به باشگاه بود؛ جوری که در این دو فصل حضورم، رکورد حضور تماشاگران در ورزشگاه شکسته شد .
اکنون زمان یک تشکر واقعی و جانانه از همگی آن هاست.

بزرگترین خشنودی من، روند سراسری رو به رشد فوتبال در استرالیا، به ویژه افزایش رو به فزون بخش تبلیغات تلویزیونی و اسپانسرهاست. شور و هیجان این ورزش که عاشقش هستم جای خود را بیش از پیش در استرالیا پیدا کرد؛ کشوری که یکی از مراجع مطلق جهان در فرهنگ ورزش است. (با کمک تماشاگران و مسئولان) . همیشه کمی "استرالیایی" باقی خواهم ماند و در کنار حرکت فوتبالی این کشور خواهم بود و به عنوان سفیر فدراسیون فوتبال استرالیا در جام ملت های آسیا که در سال 2015 در این کشور برگزار، حاضر خواهم شد.

برای من زمان تغییر فرارسیده ؛ چیزهای زیادی از دست داده ام و به همان اندازه هم چیزهایی به دست آورده ام. نیاز به کمی زمان دارم تا شرایط را ارزیابی کنم و به نتیجه ای درست برای آینده ام برسم.

و بار دیگر تشکر می کنم از مالک باشگاه سیدنی، آقای دیوید ترکتونکو، رئیس باشگاه، آقای اسکات بارلو و همسر او آلینا، همه ی مردم استرالیا، هم تیمی های خودم، کادر فنی، این شهر شگفت انگیز و این کشور بزرگ: خدانگهدار استرالیا !

با پیشکش مهربانی، اله
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: